کلمات دارای اهمیت طولانی
لغات حیاتی دم طولانی Long Tail Keywords ” که گهگاه تحت عنوان واژه و کلمه های حیاتی بلند یا این که دم دراز هم شناخته میشود , به کلماتکلیدی گفته میشود که دربرگیرنده سه یا این که بیشتراز سه کلمه و واژه باشند .
کلمات کلیدی طولانی و دم دراز - Long Tail Keywords
.
این جور از کلمههای حساس معمولاً فراوان کاملتر و توصیفیتر از کلمه ها مهم دممتوسط می باشند .
برای مثال عباراتی مثل : خرید کفش نه چرم , انتقاد و بررسی فیلم تایتانیک , یادگرفتن آنلاین بهینه سازی وب سایت لغات مهم , خرید آنلاین سیم کارت رایتل , خرید گوشی سامسونگ گونه A8» از این قبیل کلمه ها مهم میباشند .
مزایای کلمه ها حیاتی بلند
این گونه از کلمههای اساسی حاصل دقیقتری را نسبت به عبارات حیاتی دممتوسط به نمایش میگذارد و نرخ تبدیل یوزرها در آنها به مشتری بالقوه در شایسته ترین و بیشترین میزان نسبت به بقیه عبارات حیاتی جای دارد .
مثلا زمانی شخصی عبارت خرید آنلاین کتاب بیشعوری متن خاویر کرمنت» را در گوگل سرچ می نماید , صد رد صد درپی خرید این کتاب است و درحالتی که یک تارنما فروش آنلاین کتابی در نتیجه ها برتر کاوش دراین عبارت قرار داشته باشید , بدون شک یک ورژن از این کتاب را بدین استفاده کننده خواهد فروخت .
معایب کلمه ها اصلی بلند
هنگامی از معایب این قبیل لغات مهم سخن میشود تمامی میزان ذیل جستجوی این کلمه ها را مطرح می کنند , که به لحاظ اینجانب این پاراگراف یک نگاه سطحی به اقتدار این لغات است .کلمات کلیدی طولانی یا دنباله دار (Long Tail Keywords) چیست
زیرا در اینجا ما با مقابله دربین تعداد تماشا و میزان فروش نسبت به تعداد کاوش رو به رو هستیم .
اکثر اوقات اشخاص می گویند : مگر یکسری نفر در طول روز دقیقا این عبارت را سرچ میکنن که ما تمام انرژی خویش را صرف درجه بندی آن کنیم؟!
در جواب می بایست یک سوال مطرح کنیم : که آیا انگیزه شما فروش است یا این که فقط صرفا بازدید؟
درصورتی که درپی فروش می باشید پس سپرده گذاری روی لغات دارای اهمیت طولانی شایسته ترین مورد است ; البته در صورتی تنها تنها درپی تماشا کننده میباشید , می توانید یک ریسک بزرگ انجام دهید و بروی عبارات اصلی کوتاه یا این که میانگین سپرده گذاری نمائید .
درباره این سایت